Przedstaw hotel w najlepszym świetle. Potencjalni goście chcą wcześniej wiedzieć, jak będą wyglądać ich kwatery, dlatego ważne jest, aby podać listę wszystkiego, co hotel ma do zaoferowania i wyświetlić duże, zachęcające zdjęcia obiektu, pokoi i udogodnień hotelowych, takich jak restauracja, siłownia i basen.
Pokaż pobliskie interesujące miejsca. Jeśli masz hotel przy plaży reklamuj łatwy dostęp do plaż, powinieneś mieć zdjęcia na swojej stronie internetowej pokazujące, że Twój hotel jest rzut okiem od wspaniałych plaż. Jeśli jesteś hotelem w centrum miasta, powinieneś dostarczyć mapy przedstawiające twój hotel w pobliżu zabytków, centrów kongresowych i innych atrakcji turystycznych.
Dostarczaj recenzje ze źródeł zewnętrznych. Odwiedzający stronę internetową chcą dowodu, że Twój hotel jest rzeczywiście najlepszy w okolicy. Publikowanie niezależnych recenzji z witryn takich jak TripAdvisor, Booking.com, nagrody otrzymane przez hotel itp. Zapewni Twojemu hotelowi natychmiastowy wzrost wiarygodności.