Wskazówka numer 1

Strona www. Dla dealera

Dołącz wysokiej jakości zdjęcia  swoich samochodów na stronie internetowej. Można je optymalnie zaprezentować dzięki galerii zdjęć. Klient może już sprawdzić dostępne pojazdy, mimo że nawet nie był na miejscu. 

Aby uprościć komunikację między gośćmi a pracownikami salonu, do każdego pojazdu można przypisać identyfikator . Korzystając z tego numeru, sprzedający i kupujący mogą natychmiast porozmawiać o danym samochodzie bez konieczności wyjaśniania dalszych szczegółów. Jeśli identyfikatory są również dołączone do odpowiednich pojazdów w salonie.

pozycjonowanie stron
Wskazówka numer 2

Przekonaj dodatkową usługą

Zintegruj dodatkowe, przydatne narzędzia dla odwiedzających witrynę Twojego salonu samochodowego, takie jak kalkulator kosztów paliwa  lub planowanie trasy .

Przypomnij swoim klientom  o zbliżającym się ogólnym przeglądzie pojazdu e-mailem lub listownie. Możesz zarejestrować się w tej usłudze za pomocą formularza.

Udostępnij ważne lub często wymagane dokumenty do pobrania: 

  • Szablon do prawidłowego prowadzenia dziennika
  • Porady dotyczące rozwiązywania typowych problemów związanych z samochodami
  • Cenniki akcesoriów lub artykułów dla fanów
pozycjonowanie stron
Porada numer 3

Sprzedawaj akcesoria za pośrednictwem swojej witryny internetowej

Czy masz w magazynie wiele akcesoriów, takich jak tarcze hamulcowe, kamizelki odblaskowe, apteczki lub artykuły dla fanów? Udostępnij je do zakupu w swojej witrynie internetowej . Kupony na mycie samochodu lub na kolejną wymianę opon można również zaoferować w swoim salonie.

Zwróć uwagę na swój warsztat dzięki atrakcyjnym kampaniom rabatowym w sklepie internetowym. Nowych klientów możesz na przykład zdobyć sprawdzeniem klimatyzacji do dwóch samochodów w cenie.

 

Wskazówka numer 4

Przedstaw swoich specjalistów

Przedstaw swoich pracowników za pomocą małego profilu i ułatw klientowi kontakt z odpowiedzialnym pracownikiem. Twój profil może zawierać następujące informacje:

  • Zdjęcie z imieniem
  • Obszar wykonywanych usług
  • telefon
pozycjonowanie stron
Porada numer 5

Ułatw kontakt

Zaoferuj swoim gościom usługę oddzwonienia . Skorzystaj z formularza, aby zapytać o godzinę, nazwisko i numer telefonu. 

Pozwól klientom zamawiać broszury na temat marek samochodów. W ten sposób klient może zamówić potrzebne materiały informacyjne niezależnie od godzin pracy biura.

Otwórz rozmowę
Cześć
W czym możemy pomóc?