Sprawdź pozycję swojej strony w Google

Jeśli masz już stronę internetową, sprawdź pozycję swojej strony w Google. Możesz sprawdzić, czy Twoja istniejąca strona jest w pełni zoptymalizowana pod kątem SEO – możesz sprawdzić na jakie słowa kluczowe jest wyświetlana w Google oraz na jakich jest pozycjach

Porównaj swoje rankingi z rankingami konkurencji. Możesz monitorować dowolne słowo kluczowe w dowolnym kraju, w dowolnym miejscu. Pozycje słów kluczowych są sprawdzane codziennie.

sprawdzanie pozycji w wyszukiwarce

Monitorowanie pozycji

Icon Media może przeprowadzić pełny przegląd witryny i SEO – audyt optymalizacji Twojej witryny pod kątem wyszukiwarek, podczas którego sprawdzamy, jaki jest ogólny stan Twojej witryny. Zaglądamy za strony i wykonujemy wewnętrzną kontrolę, aby zobaczyć strukturę strony internetowej, aby zobaczyć, czy strona jest poprawnie skonfigurowane, z poprawnymi tytułami stron, tagami, tekstem alternatywnym obrazu i testujemy szybkość ładowania witryn.

Sprawdź swoją stronę internetową

Wysyłając prośbę o audyt wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności

    System do monitorowania pozycji w Google

    Icon Media może przeprowadzić pełny przegląd witryny i SEO – audyt optymalizacji Twojej witryny pod kątem wyszukiwarek, podczas którego sprawdzamy, jaki jest ogólny stan Twojej witryny. Zaglądamy za strony i wykonujemy wewnętrzną kontrolę, aby zobaczyć strukturę strony internetowej, aby zobaczyć, czy strona jest poprawnie skonfigurowane, z poprawnymi tytułami stron, tagami, tekstem alternatywnym obrazu i testujemy szybkość ładowania witryn.

    Możesz mieć najbardziej estetyczną stronę internetową na świecie, ale jeśli nie zostanie poprawnie skonfigurowana i zoptymalizowana, nie będzie działać i wspinać się w rankingach wyszukiwarek i przyciągać odwiedzających do Twojej witryny, a tym samym potencjalnych klientów.

    Możesz mieć najbardziej estetyczną stronę internetową na świecie, ale jeśli nie zostanie poprawnie skonfigurowana i zoptymalizowana, nie będzie działać i wspinać się w rankingach wyszukiwarek i przyciągać odwiedzających do Twojej witryny, a tym samym potencjalnych klientów.

    Wszystkie te kontrole mają duży wpływ na ranking Twojej witryny w organicznych wyszukiwarkach, a tym samym na liczbę potencjalnych odwiedzających Twoją witrynę.

    Darmowe sprawdzanie pozycji w Google

    Chcesz wiedzieć, jak Twoje strony docelowe zajmują pozycje w wyszukiwarkach dla słów kluczowych, na które kierujesz reklamy? Mamy narzędzie, które pomoże Ci się tego dowiedzieć.

    Sprawdzanie pozycji słów kluczowych

    Narzędzie do sprawdzania pozycji Google pomaga sprawdzić pozycję, na której wyświetlane są Twoje strony docelowe, gdy użytkownik wyszukuje wybrane przez Ciebie słowa kluczowe .

    Sprawdzanie i śledzenie pozycji słów kluczowych w Twojej witrynie na bieżąco jest powszechną praktyką wśród właścicieli witryn i marketerów. Pozwala określić, jak skutecznie działa Twoja obecna kampania SEO.

    Idealnie byłoby, gdyby Twoja witryna była zawsze wyświetlana na pierwszej stronie (10 najwyższych pozycji) wyników wyszukiwania dla wybranych haseł.

    Każdy marketer cyfrowy wie, że SEO staje się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wraz z pojawieniem się nowych trendów (na przykład wyszukiwanie głosowe, indeksowanie mobile-first, rewolucja AI), musisz od samego początku przejąć kontrolę nad wydajnością SEO swojej witryny i naprawić wszelkie możliwe problemy, aby utrzymać się na powierzchni już dziś. 

    Audyt wykonujemy samodzielnie ręcznie, nie jest on wykonywany przez oprogramowanie, a wynikiem jest raport z naszymi zaleceniami. Raporty zazwyczaj zawierają od 15 do 30 stron, w zależności od wykrytych problemów i rozmiaru witryny. W raporcie wymieniono wszystkie problemy według ich znaczenia i wskazano obszary, w których można szybko spodziewać się największych korzyści.

    Audyt wykonujemy samodzielnie ręcznie, nie jest on wykonywany przez oprogramowanie, a wynikiem jest raport z naszymi zaleceniami. Raporty zazwyczaj zawierają od 15 do 30 stron, w zależności od wykrytych problemów i rozmiaru witryny. W raporcie wymieniono wszystkie problemy według ich znaczenia i wskazano obszary, w których można szybko spodziewać się największych korzyści.

    Otwórz rozmowę
    Cześć
    W czym możemy pomóc?