Strony Internetowe

Rzemieślnicza strona internetowa

strona internetowa dla rzemieślnika
Wieloletnie doświadczenie w tworzeniu stron

Strona internetowa dla Rzemieślnika

Trudno w to uwierzyć, ale według Federalnego Urzędu Statystycznego około 34 procent firm w Polsce w 2019 roku nie miało własnej strony internetowej . Rzemieślnicy bez strony internetowej: to zmarnowany potencjał, to są potencjalni klienci, do których nie udało się dotrzeć, to jest stracona sprzedaż. Energię na zakup telefoniczny lub osobisty można wykorzystać znacznie wydajniej, jeśli przyszli klienci mogą z wyprzedzeniem zapoznać się z rzemieślnikiem na jego stronie internetowej.

Stworzenie strony internetowej dla rzemieślników jest teraz prawie (!) Dziecinnie proste. Wystarczy kilka kliknięć i możliwe do zarządzania koszty, aby w mgnieniu oka stworzyć stronę główną dla rzemieślników. Nasz przewodnik zawiera niezbędną wiedzę poufną i instrukcje krok po kroku , abyś mógł stać się lokalnym bohaterem w swojej branży.

Stwórz stronę z pomocą ICON MEDIA

Stworzymy dla Ciebie profesjonalną stronę internetową

Certyfikat SSL  – domena – skrzynka pocztowa

Zalety strony Rzemieślniczej

Jeśli zasięg działania Twojej firmy rzemieślniczej był wcześniej ograniczony, rozmowy telefoniczne i osobiste kontakty lub rekomendacje pomogły w pozyskaniu nowych klientów. Dzięki stronie internetowej do handlu upijasz kilka ptaków na jednym ogniu:

  • Masz wizytówkę, która jest widoczna nie tylko lokalnie, ale także na całym świecie.
  • Strona główna zapewnia, że ​​rzemieślnika można znaleźć w Internecie .
  • Strona internetowa jest jak broszura firmowa, która jest dostępna wszędzie. Ty sam kontrolujesz zawartość.
  • Strona domowa rzemieślników jest podobna do platformy sprzedaży Twoich usług lub materiałów . Twoi potencjalni klienci szczegółowo dowiedzą się, czego mogą od Ciebie oczekiwać.

Strona internetowa dla rzemieślników: co w niej umieścić?

Najwyższym priorytetem w pozyskiwaniu klientów jest zaufanie . Wszystkie treści, które znajdują się na stronie domowej rzemieślnika, powinny być mierzone względem tego. Jeśli chodzi o zawartość, wskazane jest posiadanie następujących ważnych treści w sieci WWW:

  • Strona główna
  • Zdjęcia
  • Zakres usług
  • Zrealizowane projekty i referencje
  • Blog i media społecznościowe
  • Możliwości kontaktu z Tobą

Jak to działa: krok po kroku do strony internetowej Rzemieślnika

Pokażemy teraz, jakie kroki należy podjąć, aby utworzyć stronę główną rzemieślnika. Postępować w następujący sposób:

  • Wybierz domenę (adres internetowy)
  • Scenografia
  • Utrzymuj zawartość
  • Opublikuj witrynę
  • Rozpoznawaj witrynę i optymalizuj ją

Krok 1 - wybierz domenę

Wszystko zaczyna się od wyboru odpowiedniej nazwy domeny, czyli adresu internetowego strony rzemieślnika. Stolarz z domeną jan.kowalski.pl zdecydowanie nie jest uznawany za stolarza. Umieść część swojej pracy, kwalifikacji lub produktów lub usług w nazwie domeny, np. kowalski.meble.recznie.robione.pl . To wyjaśnia, o co w tym biznesie chodzi.

Nie należy też lekceważyć regionalnych odniesień, takich jak meble.szczecin .pl . Nazwa domeny jest również ważnym kryterium wyszukiwania dla wyszukiwarek.

Krok 2 - zdefiniuj projekt

Przy wyborze projektu strony rzemieślniczej pierwszą radą jest osobisty gust. Powinieneś być zadowolony z wyglądu swojej strony internetowej. Zebraliśmy kilka szczegółowych porad jako oddzielne przewodniki, w tym: poprzez tak zwany jednostronicowy , poprzez projektowanie zorientowane na użytkownika, a także projektowanie zorientowane na człowieka .

Podstawowa wskazówka to: mniej znaczy więcej . Nie przeciążaj swojej strony głównej – ani merytorycznie, ani optycznie. Pewna powściągliwość często wydaje się znacznie poważniejsza niż krzycząca różnorodność.  Na przykład w Icon Media możesz zainspirować się szablonami projektu witryny internetowej swojego rzemieślnika lub od razu skorzystać z naszej usługi projektowania. I bez względu na to, jak tworzysz stronę główną swojego rzemieślnika: strona internetowa musi być optymalnie wyświetlana na urządzeniach mobilnych .

Krok 3: dodaj zawartość

Po stworzeniu technicznych ram witryny dla Twojej firmy rzemieślniczej poszczególne strony są teraz wypełnione treścią. Jeśli chodzi o treść, postępujesz dokładnie tak, jak zaplanowano na początku. Zaczynając od strony startowej i wszystkich wymienionych podstron, dodaj tekst i obrazy , ewentualnie również filmy lub w szczególnych przypadkach również pliki audio dodany. Jeśli nie masz własnego obrazu lub materiału wideo, istnieje wielu dostawców, ale mogą oni również powodować dodatkowe koszty. Przyjrzyj się z bliska swoim zdjęciom, aby przekonać się, czy wzbudzą zainteresowanie potencjalnych klientów. Pozwól tradycyjnym narzędziom przemówić za Twoim biznesem, pokazać ukończone projekty, dać głos zadowolonym klientom.

W celu systematycznego wprowadzania treści w wielu CMS można określić strony główne, pod którymi podsumowane są podstrony tematyczne, np. Czasami można przypisać liczby porządkowe. Ułatwia to żmudne wyszukiwanie, jeśli chcesz lub musisz coś zmienić.

 
Otwórz rozmowę
Cześć
W czym możemy pomóc?