Strony Internetowe

Email Marketing Trends 2021: 9 pomysłów na nowy rok

e-mail trendy

E-mail Marketing 2021: 9 pomysłów na nowy rok

E-mail marketing pozostanie w przyszłości ważnym narzędziem informowania klientów o ofertach, nowościach lub specjalnych promocjach. Koło nie jest odkrywane z roku na rok, ale rozwój techniczny i zmiana zachowań użytkowników zapewniają, że należy regularnie dostosowywać i rozszerzać swoją strategię. Wiele trendów w biuletynach może brzmieć znajomo – znak, że stają się one ważniejsze niż kiedykolwiek. Inne metody, takie jak testy A / B lub optymalizacja pod kątem smartfonów , stały się teraz tak naturalne w dziedzinie biuletynów, że nie trzeba ich już tutaj wyjaśniać.

 Wskazówka

Jeśli chcesz tworzyć skuteczne kampanie biuletynowe, usługi online mogą być bardzo pomocne. Dzięki e-mail marketingowi Icon Media możesz osiągnąć wspaniałe rezultaty przy niewielkim wysiłku.

Ogólnie rzecz biorąc, tegoroczne trendy e-mail marketingu mają również na celu inspirowanie czytelników i rzucanie im nowych pomysłów . Największym zadaniem newsletterów jest dostarczanie użytkownikom przydatnych treści i przekazywanie oryginalnych przekazów reklamowych. Jednak jako marketer musisz dostosować się do nowych grup docelowych i nawyków czytelniczych.

Właśnie dorasta nowe pokolenie klientów – dorastali dzięki zakupom online i stałej dostępności. Newslettery marketingowe są oczywiste , zwłaszcza dla młodych ludzi pokolenia Z , którzy używają smartfonów od dzieciństwa i dlatego przyciągają coraz mniej uwagi. Tym ważniejsze jest wyróżnienie się własnym przesłaniem, znalezienie osobistego charakteru i zachęcenie czytelników do interakcji.

Pozostań w biznesie podczas Covid-19

Koronawirus przed drzwiami. Sprzedaż online: Icon Media specjalnie wspiera restauracje, artystów i małe firmy wskazówkami, zasobami i ofertami, które pomogą im odnieść sukces nawet podczas Corona. Bądź obecny i sprzedawaj online – tak to działa .

zaangażowanie społeczne

W dzisiejszych czasach firmy nie mogą już działać jako anonimowe korporacje. Zamiast tego powinni pokazać swoją stronę non-profit. Podejścia humanitarne i zrównoważone są szczególnie ważne dla młodych ludzi , w tym jeśli chodzi o ich własne zachowania konsumenckie. Firmy, które są zaangażowane w ochronę środowiska lub społeczeństwa, mają tutaj lepsze karty. Jeśli Ty i Twoja firma jesteście zaangażowani, również możecie to zgłosić. Z jednej strony zapewnia to dobrą promocję, z drugiej służy nagłośnieniu projektu i tym samym pozyskaniu kolejnych zwolenników.

Biuletyny to doskonała okazja do pokazania społecznego zaangażowania. Treści, które informują o ciekawych projektach i przekazują wartości, mają większe szanse na przeczytanie niż komunikaty reklamowe. Dlatego napisz sensowny tekst, na który czytelnicy będą chcieli nie spieszyć się. Ale nie przeciążaj wiadomości e-mail. Zamiast tego należy utworzyć oddzielną stronę docelową w swojej witrynie, do której można następnie utworzyć link. To kieruje ruch do witryny, a nawet może pomóc w generowaniu potencjalnych klientów .

 Uwaga

Zaangażowanie społeczne naprawdę musi wypływać z serca. Jeśli zrobisz coś dobrego tylko ze względu na wpływ zewnętrzny, klienci szybko to zauważą – i odpowiednio Cię ukarzą. Wspieraj więc projekty, z którymi masz więź. Tym łatwiej będzie Ci tworzyć angażujące treści do marketingu e-mailowego.

 

Dostępność

Twoja klientela jest zróżnicowana – i Twój biuletyn powinien to odzwierciedlać. Projektuj e-maile w taki sposób, aby wszyscy odbiorcy czuli się zaadresowani i mogli dostrzec treść. Obejmuje to osoby ze słabym wzrokiem . Dlatego nie bądź zbyt kreatywny przy doborze kolorów i stosuj mocne kontrasty. Pomaga to zarówno osobom ze słabym wzrokiem, jak i osobom niewidomym na kolory. Wystarczająca spacja, czyli niepisane spacje, wizualnie ustrukturyzują tekst, a także ułatwiają jego czytanie.

Załóż również, że wśród odbiorców twoich biuletynów będą również osoby, które w ogóle nie widzą. Osoby niewidome często używają czytników ekranu . To oprogramowanie przechwytuje zawartość ekranu, a następnie odczytuje ją na głos. Aby treść biuletynu mogła zostać zarejestrowana, musi być również postrzegana jako tekst . Dlatego nie umieszczaj żadnych treści wyłącznie w grafice. W przypadku biuletynów HTML można również używać tekstów alternatywnych, w których zawartość obrazu jest wyrażona słowami.

W przypadku biuletynów możesz postępować zgodnie z tymi samymi wskazówkami, których używasz w przypadku dostępnych witryn:

  • Przejrzysty projekt testu z dużą ilością białych znaków
  • Wysoki kontrast i powściągliwa kolorystyka
  • Prawidłowe formatowanie HTML
  • Znaczące alternatywne teksty dla obrazów
  • Wyraźnie rozpoznawalne przyciski i linki

Dostępność może również odnosić się do stylu używanego języka. Nie każdy odbiorca wiadomości potrafi rozszyfrować zdania zagnieżdżone i rozumie obce słowa. Jeśli oprócz szczegółowego tekstu oferujesz prostą wersję językową , aktywnie angażujesz się w włączenie.

Zamknięta zawartość

Wyzwanie, z którym musisz się zmierzyć jako e-mail marketer: jak pozyskujesz adresy e-mail klientów? Bez zgody użytkownika podczas wysyłania newsletterów nic się nie dzieje. Ale ponieważ prawie każdy dostawca strony internetowej, bloga lub sklepu internetowego chce wysyłać swoim użytkownikom regularne wiadomości e-mail, bardzo niewielu użytkowników chce je subskrybować bez dalszych ceregieli. Dlatego strategie są przydatne, gdy obie strony mają przewagę .

Specjaliści ds. Marketingu mogą w tym celu nabyć technikę z zakresu gazet internetowych: zawartość bramkowaną. W celu otwarcia innych kanałów finansowania poza reklamami, niektóre magazyny internetowe przechowują specjalne artykuły za paywallem . Reszta jest nadal bezpłatna, ale jeśli chcesz przeczytać artykuły premium, musisz zapłacić. Inne czasopisma oferują pewną ilość swobodnie dostępnych treści. Jeśli użytkownik osiągnął swój limit, dalsze artykuły są dostępne dopiero po dokonaniu płatności.

Jednak w przypadku marketingu internetowego Twoja waluta nazywa się danymi klientów. Dlatego sensowne jest tworzenie treści, które są aktywowane dopiero po umieszczeniu ich na liście biuletynów. Oczywiście nadają się do tego tylko treści, które zapewniają użytkownikowi rzeczywistą wartość dodaną: wielu klientów chętnie udostępnia swoje adresy w oficjalnych dokumentach, statystykach lub kursach online . Aby użytkownicy mogli z wyprzedzeniem zorientować się, czy treść jest dla nich naprawdę warta zachodu, najlepiej udostępnić podgląd.

Automatyzacja

Po skonfigurowaniu list dystrybucyjnych następnym krokiem jest regularne wysyłanie biuletynów informacyjnych do klientów. W miarę możliwości powinno to odbywać się automatycznie. Automatyzacja nie jest nowym trendem w marketingu e-mailowym, ale wciąż trwa – i staje się coraz ważniejszy. Od dawna nie wystarczy wysłać wiadomość raz w tygodniu i zaplanować jej termin wysyłki. Dobra automatyzacja reaguje na zachowanie użytkownika . W ten sposób możesz towarzyszyć różnym użytkownikom w podejmowaniu decyzji o zakupie.

Dobra automatyzacja biuletynów działa za pomocą wyzwalaczy – działań klientów, które działają jako wyzwalacze. W zależności od tego, jak zachowują się (lub nie zachowują się) Twoi klienci, wyślij automatyczną, przygotowaną wiadomość e-mail. Prostymi wyzwalaczami może być na przykład rejestracja lub zakup, po którym wysyłasz potwierdzenie. Ale może to być również bardziej złożone, jeśli zbudujesz łańcuchy i pozwolisz im się rozgałęziać. Na przykład, jeśli automatyzacja jest dobrze ustawiona, wysyłasz różne wiadomości w zależności od tego, czy dany czytelnik otworzył Twój ostatni biuletyn, czy też wylądował w koszu bez otwierania go. Testy A / B można również doskonale kontrolować za pomocą automatyzacji poczty e-mail.

wyjasnienie na wykresie automatyzacja
Dzięki automatyzacji biuletynów towarzyszysz swoim klientom podczas całej podróży klienta.

Dzięki automatyzacji upiec dwie pieczenie na jednym ogniu: z jednej strony możesz zareagować znacznie szybciej i bardziej indywidualnie na każdego użytkownika. W zależności od tego, jak Twoi klienci zachowują się w sieci, przygotowałeś już odpowiednią wiadomość e-mail i możesz ją wysłać w czasie rzeczywistym . Jednocześnie oszczędzasz zasoby, ponieważ procesy automatyzacji oznaczają, że potrzebujesz mniej czasu i mniej pracowników do prowadzenia efektywnego marketingu e-mailowego.

Dostosowywanie

Kolejnym trendem, który z roku na rok zyskuje na znaczeniu i jest ściśle związany z automatyzacją, jest personalizacja Twoich e-maili. Aby Twoje wiadomości miały duży wpływ, powinny być pisane tak indywidualnie, jak to tylko możliwe. Aby przekonać klientów, nie wystarczy już tylko umieszczenie w pozdrowieniu prawidłowych nazwisk adresatów; Powinieneś także reagować na to, co robią Twoi klienci i kto ukrywa się za adresem e-mail . Możesz uzyskać dostęp do dużej ilości danych swoich klientów jeszcze bardziej niż wcześniej. Nawet jeśli te dane nie zawsze mogą być przypisane do poszczególnych osób, daje to dobry przegląd Twojej grupy docelowej.

Dodatkowo dzięki automatyzacji masz możliwość bezpośredniego reagowania na zachowania swoich klientów. Wysyłaj kolejne e-maile dotyczące zakupu, odpowiadaj na wyszukiwanie produktów, próbuj reaktywować użytkowników lub po prostu powiedz życzenia urodzinowe i rozdaj kupon. Dlatego dostarczaj swoim klientom tylko te treści, które są dla nich istotne . Nie próbuj sprzedawać mody damskiej komuś, kto interesuje się tylko męskimi dodatkami. Pracuj z różnymi listami dystrybucyjnymi – nie wszyscy użytkownicy mieszczą się w tej samej puli. Twórz sensowne grupy i skuteczniej zwracaj się do użytkowników.

Zawartość Interaktywna

Innym trendem w newsletterach są treści interaktywne. Oznacza to, że użytkownicy mogą wpływać na treść podczas czytania wiadomości e-mail. Ideą jest grywalizacja : elementy typowe dla gry są wstawiane do e-maila i rzucają wyzwanie czytelnikowi. Zasada działa, jeśli użytkownik czuje sukces grając – nawet jeśli nie dostaje nic więcej niż dobre poczucie, że opanował zadanie. Możesz jednak stworzyć dodatkowe zachęty, rozdzielając niewielkie zyski, takie jak kupony, jako nagrody.

Ale nie zawsze musi to być gra: cokolwiek możesz kliknąć, zwiększa zainteresowanie czytelnika. Więc z. B. umieszczać w wiadomości e-mail kilka zakładek, za pomocą których użytkownik może przeglądać ofertę. Pokazano również, że ankiety, które można wypełnić bezpośrednio w mailu, osiągają bardzo dobre wyniki. Oznacza to, że wygrywasz dwukrotnie: z jednej strony zbierasz interesujące dane z ankiety, az drugiej zapewniasz, że Twój e-mail przyciąga więcej uwagi.

Pomysły na kampanię biuletynową: Odnieś sukces także w 2021 roku

W ciągu roku masz wiele okazji do sezonowego dostosowywania marketingu e-mailowego w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Abyś nie zmartwił się i mógł zaplanować skuteczne kampanie z wyprzedzeniem, podsumowaliśmy dla Ciebie kilka dat:

  • Nowy Rok (1.1.): Życz swoim klientom dobrego początku nowego roku.
  • Karnawał (11.2. – 16.2.): Radość i spokój – kolorowe i pełne humoru biuletyny są odpowiednie dla Carnival i Mardi Gras.
  • Walentynki (14 lutego): motywy romantyczne najlepiej sprawdzają się w okolicach Walentynek każdego roku.
  • Międzynarodowy Dzień Kobiet (8.3.): Gratulacje dla Twoich klientek nigdy nie są złe w Międzynarodowy Dzień Kobiet.
  • Początek wiosny (20.3.): Kiedy kwiaty zaczynają kiełkować na zewnątrz, możesz wnieść nowe kolory i nowe pomysły do swoich przesyłek.
  • Wielkanoc (1 kwietnia – 5 kwietnia): Święta wielkanocne są przeznaczone głównie dla rodzin.
  • Dzień Matki (9.5.): Nie tylko interesujące dla sprzedawców kwiatów – różnego rodzaju prezenty są wręczane matkom w Dzień Matki.
  • Dzień Ojca (13 maja): Każdy, kto chce przemówić do męskiej publiczności, w Dniu Ojca znajdzie odpowiednią okazję.
  • Konkurs Piosenki Eurowizji (18-22 maja): W tym roku w Rotterdamie odbędzie się europejski konkurs wokalny.
  • Mistrzostwa w piłce nożnej mężczyzn (11 czerwca – 11 lipca): mecze rozgrywane są w całej Europie.
  • Letnie Igrzyska Olimpijskie (23 lipca – 8 sierpnia): Tokio staje się centrum światowego sportu.
  • Letnie Igrzyska Paraolimpijskie (24.8. – 5.9.): Stań do większej integracji i świętuj Igrzyska Paraolimpijskie z odpowiednim biuletynem.
  • Halloween (31 października): Festiwal grozy staje się coraz bardziej popularny nie tylko w USA, ale także w Niemczech.
  • Czarny piątek (26 listopada): Czarny piątek przyjechał również do Niemiec z USA i świętuje w tym kraju wielki sukces, zwłaszcza w handlu elektronicznym.
  • Okres adwentowy (28 listopada – 24 grudnia): Adwent to tradycyjnie czas kontemplacji – pomimo świątecznych zakupów.
  • Cyberponiedziałek (29 listopada): Od Cyberponiedziałku wiele sklepów internetowych rozpoczyna świąteczną działalność.
  • Święty Mikołaj (6 grudnia): Dzień, który rok po roku szczególnie inspiruje dzieci.
  • Boże Narodzenie (24 grudnia – 26 grudnia): przez cały Adwent, z najważniejszymi wydarzeniami w Wigilię Bożego Narodzenia, kampanie świąteczne można łatwo rozpowszechniać za pomocą biuletynów.
  • Sylwester (31 grudnia): Koniec roku to idealny moment na spojrzenie wstecz – niech Twoi klienci będą tego częścią.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Otwórz rozmowę
Cześć
W czym możemy pomóc?